Hej och välkomna till Bifrostkyrkans Påskhäng!

Detta är ett läger som kommer vara på Västkustgården i Påsk.

Lägret kommer vara mellan Långfredagen,19e, kl 15:00 till Påskdagen, 21e, kl 16:00
Det finns ett begränsat antal platser till detta läger så det är först till kvarn som gäller.

Lägret kommer utformas med en inriktning mot familjer men är såklart tänkt att vara för alla. Det finns inga åldersgränser eller krav på hur många man är i en familj och man får såklart åka utan sin familj. Lägret är inte endast för bifrostkyrkans medlemmar utan bjud med dig någon du tycker ska vara med.

Kostnaden för denna helg är ca 400kr per person. Då ingår Frukost, Lunch, Middag, Kvällsmat och fika samt logi.’
Priset är inte helt satt än det beror på hur många som anmäler sig.

Mer information om själva lägrets innehåll kommer inom kort.

Har du några frågor hör av dig till Andreas eller Emelie.

Här kommer en intresseanmälan för påsk! In och skriv upp er ett begränsat antal platser finns. Skynda Skynda!!