Det har blivit en tradition att unga vuxna i Bifrostkyrkan åker iväg en helg (fredag-lördag) och nu är det äntligen dags igen!

Fredag den 25 oktober så åker vi med båten från Saltholmen till Styrsö där vi bosätter oss i Styrsö missionskyrka för ett härligt dygn fyllt av goda samtal med varandra, inspiration och tid för reflektion.
I år följer alla kyrkans anställda med: Pastor Anders Svensson, diakon Emelie Natanaelsson och barn- och ungdomssanställda Linnea Stening.

Anmälan sker via mail till emelieantonia@hotmail.com och det är begränsat antal platser så anmäl er så snart ni kan. Sista anmälningsdag är den 10 oktober. Tänk på att ange eventuell specialkost vid anmälan och att anmäla även barn som ska följa med. För frågor, kontakta Emelie Eneland 0765-433529

Preliminär tidplan är avresa fredag kl 17.35 från Saltholmen (för de som har svårt att hinna till denna tid finns nästa färja kl 18.35) och sedan hemresa från Styrsö kl 17.28 på lördagen.

Kostnaden är 350kr/person