Kom och var med på KÖRHELG med ULF & ÅSA NOMARK 21-22 Oktober

Körhelg med Ulf och Åsa Nomark

Välkommen att vara med och sjunga i Bifrostkyrkan och Pingst Mölndals gemensamma körhelg 21-22 oktober 2017.
Lördag 21/10 i Bifrostkyrkan:
– Körövning 10.00-16.00 (fika 11.00 och lunch kl 13.00)
– Sånggudstjänst 19.00 (samling 18.00)

Söndag 22/10 i Pingstkyrkan:
– Sånggudstjänst 11.00 (samling 9.30, fika innan gudstjänst)

Deltagaravgift: 300kr.
Lunch och fika ingår.

Efter att du anmält dig (i formuläret nedan) betalar du in din deltagaravgift till Bifrostkyrkans
PG: 8 33 84-8,
BG: 371-5109 eller
Swish: 123-326 51 88.

Märk betalningen med ”Körhelg” och ditt namn.

Ulf och Åsa Nomark

”Vi är artister, kompositörer och sånginspiratörer som älskar att få människor att sjunga, dansa och skratta tillsammans. Vår vision är att arbeta med musik som bygger upp, stärker och peppar människor. Allra mest givande känns vårt arbete när vi får höra att sånger, texter och konserter har berört, lyft eller uppmuntrat en människa. Det är stort!
Vi har sjungit och spelat tillsammans sedan vi var 13 år gamla! När vi var 17 år började vi leda kör tillsammans och har gjort det i princip sedan dess. Vi arbetar med musik i flera genrer; pop, soul, gospel och även avslappningsmusik. Vi har arbetat mycket med gospel, som vi tycker är en fantastisk upplevelse för både kropp och själ. Vi har även bott ett år i USA och marinerats i den afro-amerikanska musikens traditioner. Under åren har det blivit över 10 skivor och vi har turnerat över större delen av Sverige, men även utomlands. Vi har haft förmånen att träffa körer över hela landet och i olika storlekar – från 10-800 personer! Vi älskar att göra konserter där publiken får känna sig delaktig och inte bara åhörare.”

Vill du vara med och sjunga?  Fyll i formuläret nedan!