Helg för unga vuxna

Den 9-10 november är det dags för Bifrostkyrkans helg för unga vuxna på Västkustgården utanför Lerkil!
Temat för helgen är “Livets skiftningar – en tro som håller genom livet”. Vi träffas, samtalar, och funderar kring hur tron kan få vara centrum i livet på ett hållbart och långsiktigt sätt. Hur påverkas tron av min livssituation? Går det att se ett mönster i skiftningarna så att man känner igen dem och kan se Gud i dem? Vilka delar i livet behöver fungera för att tron ska bli hållbar? Vi hoppas på en helg där vi får mötas och dela erfarenheter genom goda samtal, egen tid för reflektion, bibelstudium, god mat och gött häng. Vi kommer även bjuda in äldre församlingsmedlemmar som är med oss och delar sina erfarenheter av livet i tro. En helg för återhämtning, uppbyggelse och gemenskap.

Ta med bibel, anteckningsmaterial, lakan och bra skor/kläder för enklare promenader utomhus. Inför helgen kommer vi skicka ut information för den som önskar åka kollektivt tillsammans. Helgen startar med kvällsmat 18:00 på fredagen och vi lämnar gården runt 17:00 på lördagseftermiddagen.

Anmäl dig till sofia.fransson@bifrostkyrkan.se senast 2 november. Ange namn, telefonnummer och eventuell specialkost. Kostnaden för helgen är 250:- och betalas enklast med swish till 123-326 51 88.

Hör av dig vid frågor! Vi ses!
/Planeringsgruppen
Sofia Fransson, Emelie Eneland, Johannes Lundberg, Anton Hauptmann.