Läs vidare >>>

Vill du att vi ber för dig?

Det gör vi gärna!

Du kan mejla in ditt böneämne eller lämna det i kyrkan, i vanliga brevlådan utomhus vid huvudentrén. Någon av oss – församlingens pastor och förbönsteam – tar emot din skrivna lapp eller ditt mejl. Mejlar du så svarar vi dig så att du vet att ditt mejl nått oss. Vi ber för dig eller det du bett oss att be för.

Vi följer tystnadslöfte och berättar inte för någon annan om dig och ditt böneämne. Vi kommer inte att höra av oss till dig efteråt. När vi bett för ditt böneämne förstör vi lappen eller raderar ditt mejl. Vi kommer inte framöver att fråga hur det gått med det vi bett för. Önskar du ytterligare förbön är du välkommen åter via brevlådor eller på bönemejlen. Önskar du kontakt för ett själavårdande samtal, kontakta församlingens medarbetare:

bifrostkyrkan.se/medarbetare/

Gud älskar dig, oavsett hur ditt liv sett eller ser ut, och hans nåd är med dig alla dagar! Det kan du få känna trygghet i. Gud välsigne dig!

Välkommen med ditt böneämne till våra brevlådor eller till bemedmig@bifrostkyrkan.se