Kallelse till årsmöten för Bifrostkyrkans Församling och Equmenia Bifrostkyrkan
lördag 6 februari 2021 kl. 10:00.
Mötena hålls digitalt via ZOOM.
Inloggning öppen från kl. 09:30
(Se instruktionen nedan)

Möteshandlingar är tillgängliga från 31/1 och kommer att skickas som PDF via mail till medlemmar som har meddelat mailadress.

Tryckta handlingar finns också för avhämtning i Bifrostkyrkan. Öppettider:  tis. 2/2 kl. 17-19, ons. 3/2 kl. 10:30-14.

Om ni behöver komma på annan tid eller har frågor om möteshandlingarna, kontakta Leif Herman Gudmundson tel. 070–875 77 76 eller mail: info@bifrostkyrkan.se

Vi erbjuder max åtta personer att vara i kyrkan och få hjälp med datoruppkoppling. Anmälan till

Leif Herman Gudmundson tel. 070–875 77 76 eller mail: info@bifrostkyrkan.se

Välkomna

Styrelserna för Bifrostkyrkans Församling och Equmenia Bifrostkyrkan

Hej

Välkommen till instruktionen för att kunna koppla upp dig på kommunikationsplattformen Zoom och följa med vid Årsmötena
för Bifrostkyrkans församling och Bifrostkyrkans Ungdom

Ladda ner programmet Zoom via platsen nedan. Den funkar både för Win OS (Windowsdatorer) och MAC OS (Apple datorer). Hemsidan känner av om du har en Windowsdator eller en Apple.

Installera programmet

Klart.

Det går också att vara med på mötet via din telefon men då får man ladda ner ZOOM-appen från Google play (android) eller App Store (Apple).

När det är dags för möte så kopplar du upp dig på mötet genom att använda länken nedan. Vi kommer att öppna mötet ca 9:30 på lördagen den 6/2 så vi ser att alla är med som skall vara det så vi är klara att starta årsmötet kl. 10:00.

Länk till mötet.

För allas trevnad bör du stänga av din mikrofon men du får gärna ha kameran på.
Vill du säga något eller begära ordet kan du skriva det i chatten som kommer att ledas av en chatt ansvarig som kommer att påkalla ordföranden så att du blir inbjuden till diskussionen.

Det är viktigt att vi hörsammar Ordföranden och inte har någon brådska så att alla som vill har möjligheten att få komma till tals.